20. mai 2011

Bare for å skryte litt... ;)

Jeg tror faktisk min kjære er den perfekte mann. Han er sannelig drømmemannen min, det er sikkert. Han ser veldig barsk og kjekk ut. Skikkelig maskulin. Han ser ikke på sport, og kikker heller ikke på damer. (I alle fall ikke tydelig og i stort omfang.)

Han er veldig glad i motorsykler, biler, og mekking, men kaster ikke bort penger på det eller noe annet tull, og bryr seg aldeles ikke om bilstyling, anlegg og sånn dilldall. Han fokuserer på viktigere ting han.

Han er høflig og snill som dagen er lang, men forsvarer meg på flekken om noen skulle være frekk mot meg, eller lignende. Veldig tøff og direkte sånnsett. Har en sterk rettferdighetssans, og er veldig hjelpsom.

Effektiv, veldig ryddig og ser alt som bør gjøres, gjerne før jeg ser det, og så gjør han det. Han slenger aldri en sokk på gulvet, og man finner aldri et skittent toalett eller skjeggstubber i vasken etter denne mannen nei.

Da jeg er veldig plaget med ryggen, tar han alt av husarbeid og all matlaging. Dette gjør han med et smil, selv om det er jeg som er hjemmegående og han er i fullt arbeid. Men noen tøffel er han aldeles ikke. Så langt i fra det som man kan komme. Han er virkelig tro mot sin egen sterke personlighet og sine egne klare meninger. Og han har virkelig meninge rom det meste. Klok og vis, er han.

Han skifter bleier med glede og er en fantastisk pappa som er kjempeglad i sønnen sin. Han gjør veldig mye for babyen, selv om det å ha en liten en naturlig nok er mest mammajobb i starten, spesielt med tanke på mating og søvn. Passer på at det alltid er rent tøy og gulpekluter tilgjengelig, og at lillemann har fått vitamindråpene sine og jeg mine trankapsler. Virkelig omtenksom og tvers igjennom god!
Og best av alt: Han elsker meg og vil alltid være her for meg, akkurat som jeg elsker han og alltid vil være her for han.

Hva mer kan man ønske seg? Jeg føler meg som verdens heldigste! :)

2 kommentarer:

  1. Det var en fin bloggpost!
    Han høres omtrent ut som min, altså er det flere av samme sort.

    Regner med at han leser det du har skrevet?

    God helg! :)

    SvarSlett
  2. Takk. :) Jeg vet ikke. Han tusler innom her nå og da, men hva han får med seg vet jeg lite om. Kanskje jeg burde nevne for han at han er samtaleemne på bloggen min. Han fortjener jo litt oppmerksomhet da, så god som han er.

    Gøy at du også har en sånn en. De er nok skjelden vare, tror jeg, så vi får ta godt vare på dem.

    God helg du også, og takk for besøket. :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters