17. nov. 2011

Giveaway/Bloggkonkurranse: Jeg gir vekk en flott ring.

Jeg har i samarbeid med den feminine og spennende nettbutikken Ellamote.no,  fått gleden av å holde min aller første giveaway. Og dette er herligheten du kan være så heldig å få i posten. En kjempeflott, feminin og stilig ring som passer til det aller meste. Noe for å pynte opp julekjolen, eller nyttårsantrekket? :)
Justerbar, så den passer de fleste. :)
Den er enda penere i virkeligheten.

1 lodd: Bli følger av min blogg. Greit også for å få påminnelser om når det er trekkning. Og hvem vet om det blir flere konkurranser etter hvert?


2 lodd: Sett inn link og fortell kort om en blogg(er) du mener fortjener litt oppmerksomhet, er verdt å lese, eller av en eller annen grunn er verdt å nevne. 
Merk: Bare positiv oppmerksomhet.


2 lodd: Gled et annet menneske. Ønsk en tilfeldig person, kanskje en blogger, en god dag/helg/uke eller gi et kompliment. Disse loddene får du rett og slett om du lover at du har gjort det, eller skal gjøre det. Så får jeg stole på deg at det er gjort.


Dersom du velger å reklamere for denne giveawayen på egen blogg, er det fryktelig hyggelig, men det er ikke et kriterie, eller nioe som gir flere lodd. Du kan altså få 5 lodd totalt. :)

Hvis du ikke har egen blogg, kan du bruke alternativ navn/nettadresse når du kommenterer. Husk å skrive inn din e-post, så jeg finner deg om du er den heldige vinneren.

Vinneren blir kåret ved hjelp av god, gammeldags lappetrekning, som vil skje en gang i løpet av 28-30 november. Setter litt slingringsmonn, for å ta hensyn til mitt til tider svingende internett, søvnløse netter fordi babyen får tenner, og min konstant elendige rygg med tidvis påfølgende sittevansker.

 Den 30 november skal jeg trekke og sende ut ringen. Da er den der i god tid før jul.

Lykke til, og takk for at du vil være med. :)


ellamote.no
Ta gjerne turen innom Ellamote.no,  for å se flere vakre smykker, enten det er til deg selv eller gave.

OBS:
Om du bruker koden  ella11  innen 15 desember får du 10% rabatt, og det er alltid fri frakt på bestillinger som kommer på over 200kr.

17 kommentarer:

  1. Morsom greie, men som vanlig, står jeg over "give aways".
    Ikke noe vondt ment, men jeg trives ikke med det, bare.
    Håper rygg ikke blir for ille og at tennene kommer uten for mange plager hos Kengubarnet.

    Ha en fin ettermiddag :-)

    SvarSlett
  2. Følger gjør jeg visst, og du må ha en fortsatt fin dag uten utfordringer med rygg og tenner som bryter i gommene på kengubarnet :-)

    SvarSlett
  3. jeg er ikke så flink til å bruke smykker og ringer, blir mest til at jeg bare har gifteringen på, men det hadde jo vært en fin gave til noen som liker smykker, så jeg slenger meg på :)

    Jeg er jo følger, og denne bloggen er fin også tar hun nydelige bilder, hadde jeg bodd nærheten av henne, så skulle hun fått fotografert Kai
    http://karinpedersen.blogspot.com/

    hun får en klem også :D

    SvarSlett
  4. Jeg er gjerne med og tar 5 lodd.
    Jeg prøver å glede noen i bloggverden hver dag med en koselig hilsen.
    En koselig blogg jeg leser daglig er Tommensgirl: http://tommensgirl.blogspot.com/ og så leser jeg Skissedilla: http://www.skissedilla.blogspot.com og prøver å delta i utfordringene der så ofte jeg har tid.

    Ha en herlig kveld!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  5. Koselig å besøke deg!!! Prøver gjerne lykken hos deg med 3 håpefulle lodd:-) Ha en super fin søndag!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  6. Fin ring!
    Prøver gjerne lykken med 2 lodd. Lover å glede noen.

    Ønsker deg ei fin førjulstid!

    Klem fra meg.

    SvarSlett
  7. Fin ring.
    Prøver lykken med 1 lodd jeg og følger deg selvfølgelig videre!
    Ha en fin dag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Deltar gjerne i trekningen med 3 lodd :)
    Jeg lover å gi mange komplimenter :)
    Tusen takk for at du lager slik en hyggelig konkurranse, en heldig vinner vil bli veldig glad for denne fine ringen !

    Mvh
    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  9. Hei, hei! Jeg vil gjerne delta deltar med 5 lodd. Vil gjerne anbefale bloggen Tips & Inspirasjon Til Hjemmet! Inspirerende blogg som er kjempeflink til å promotere koselige nettbutikker og blogger som selger nydelige ting til hus og hjem, og til barn.
    Tar også oppfordringen om å sende et kompliment, og har herved sendt en hyggelig PM til en gammel venn jeg ikke har sett på 25 år!

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  10. Jeg er med :D deltar med 2 lodd :) skal glede venninen min i helgen ved å spandere en kinotur på henne :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  11. ♥´¯) ¸.-:¦:-´¯)
    (¸-:¦:-´ (¸.♥´´¯`•.¸
    ღ Jeg tar 3 lodd.
    Jeg følger deg videre,og har nettopp
    sendt en go melding til bestevenninden min.
    Kjempe artig GiveAway,å lekker ring.
    Ha en fin førjulstid
    Hilsen Monica i Bergen ღ
    ✿¸ڿڰۣ✿ڿڰۣ✿ڿڰۣ✿

    SvarSlett
  12. Hei,
    Den ringen er kjempefin, og det matcher julekjolen min i år!
    Jeg anbefaler deg bloggen: http://www.passionforbaking.com/

    Det er en kjemefin bakeblogg skrevet av Manuela, du finner masse tips og inspirasjon der, så det er virkelig verdt å ta en titt :)

    Har også lagt igjen et kompliment til henne på bloggen hennes, derfor deltar jeg med full pott, krysser fingre og tær, og håper på det beste :D

    Lykke til alle sammen!

    Klem xoxo

    E-post: xwyy123@yahoo.com

    SvarSlett
  13. Hei,
    jeg tar 1 lodd. Jeg følger deg videre.
    Klem Vesna
    vesnac_959@yahoo.no

    SvarSlett
  14. Heisann!
    Tre lodd på meg! Følger og gleder et annet menneske :)
    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Jeg trekker 3 lodd :)! Skal gi en liten hilsen til min godeste venninne senere :)!
    Hilsen Dora
    dcexplorer19@gmail.com

    SvarSlett
  16. Så hyggelig at du vil være med i min giveaway. Jeg vil selvsagt være med i din, særlig når premien er en så kul ring!

    Jeg tar så klart 5 lodd. Har lagt meg til som følger. Og så lover jeg å ønske en kollega som er sykmeldt etter kneoperasjon en riktig fin desemberhelg nå til helga. Bloganbefaling blir Mammadamen (www.mammadamen.com). Flinke Karianne har stilt til debatt i P2 i dag, om bloggere og husmorfella. Kjempebra!

    SvarSlett
  17. Slenger inn en kommentar her på slutten, for å fortelle at konkurransen nå er avsluttet. Takk til alle som var med. Og de som ikke rakk og være med, må henge seg på neste gang. For det blir helt sikkert en neste gang. Dette var gøy! :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters