16. aug. 2010

Dagens sang er... trommesolooo.... Blessed!

Jada, jeg har postet denne sangen før. Faktisk da jeg fant ut jeg var gravid. Nå gjør jeg det igjen, for å liksom markere at vi nå er halvveis i svangerskapet. Også fordi gutten vår faktisk nå kan høre oss, der inne i magen, og fordi jeg vil synge denne til ham nå. Jeg synes teksten i denne sangen er så flott, og jeg vet at vår lille gutt kommer til å bli så "blessed"/ velsignet som det synges om. Han har jo to foreldre som gleder seg utrolig mye til å få møte ham, og som vil gjøre alt i verden for at han skal få et lykkelig liv. :)
Tenk at han kan høre nå! Det er så morsomt! Pappan hans sier god natt til han hver kveld, og god morgen før han drar på jobb, og lillegutten hører det nå, selv om mammaen ikke alltid er våken og hører så godt etter. hehe Hygelig!!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters