14. des. 2009

Julebrus-FAIL! hihi


Her om dagen var vi på Rema for å blant annet handle inn julebrus, og da kom jeg over denne litt spesielle sekspakningen. Her har noen på fabrikken vært tørst. Eller kanskje det bare var maskinen som fyller flaskene som ikke har gjort jobben sin. Uansett har den kommet gjennom kontrollen(e) og blitt sendt ut til butikken. Og den har uoppdaget blitt stablet ut i butikkhyllene. Der har den stått til jeg kom og tok bilde av den. Jeg vet ikke hvorfor det er så morsomt, men det er det bare. Jeg liker at ting er litt merkelig. hihi


Har lest litt på failblog for noen dager siden, og det er den siden jeg hinter til i overskriften. Den omhandler alle slags tabber og (ja nettopp) feil.(For de som ikke kjenner til konseptet)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters