18. des. 2009

Bake bake søte...


Vi baker og baker og baker. Jeg orker ikke skrive så mye i dag, fordi jeg rett og slett trenger å bare slappe helt av. De siste dagene har jeg bakt litt hver dag. Både en god del flere rundstykker og brød, og en kvikklunsjkake i går. Alt er i fryseren, for det er jo til jul og ikke noe man skal smake på før jula setter inn. Har flere ganger hatt lyst til å bare stappe i meg noe av det jeg har bakt, men har vært flink og pakket alt inn i fryseren med en gang det ble kaldt. Meningen er jo at man skal glede seg til godsakene i jula, og ikke ta det på forskudd.
Jeg har også endelig fått tid til å sy julestrømpene jeg har planlagt i ukesvis. De ble kjempefine, og jeg skal legge ut bilde etter jul. Har forresten fått juletreet for noen dager siden. Min flinke kjæreste var i skogen og hentet det helt selv. Han fikk det gratis mot at han hjalp til med å hugge flere. Kjempefin avtale! Og treet er perfekt! Jeg gleder meg til å få det inn, men det gjør vi jo ikke på enda noen dager. Nå skal jeg slappe av og se litt på tv. Kanskje syr jeg dingsene til gardinene i morgen. Jeg tror jeg er ferdig med å bake. Bortsett fra at vi skal lage min kjære sine danske honninghjerter, og lage hjemmelaget konfekt, og karameller. Og sikkert enda flere ting om jeg tenker meg om. :) Det er så koselig med juleforberedelser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters