7. okt. 2009

Blogging og sånn og så videre... det er ikke alltid like enkelt å finne en tittel til innlegget sitt.

Noen ganger har jeg så mye å si at jeg tenker det ihjel før jeg i det hele tatt får begynt å skrive noe. Nettopp sånn har de siste ukene vært for meg. Jeg har gang på gang planlagt å sette meg med pcen og skrive både det ene og det andre, men når det kommer til stykket så blir det med tanken. Jeg har egentlig ikke gjort så veldig mye i det siste, men jeg har ment mye om litt av hvert. Likevel blir det ikke noe konstruktivt ut av det. Har forsåvidt lest gjennom denne bloggen min, og innser at den aldeles ikke er noe spennende. Det gjør egentlig ikke noe, jeg skriver jo for min egen del og ikke for noen andre. Men om noen andre skulle komme til å lese noe av det jeg skriver så er jo det bare koselig. :)

I dag har jeg en stille og rolig hjemmedag. Har på meg det nye hjemmetøyet mitt som vi kjøpte i går. Kjempebekagelig! Har lagt på meg akkurat nok til at min gamle godbukse begynte å føles stram. Og det å gå ned i vekt for å passe gamle klær blir bare totalt feil. Jeg har jo gjort en seriøs innsats for å komme opp i vekt, og jeg er utrolig fornøyd med det jeg har oppnådd. Må bare klare å holde vekten der den er, så jeg ikke angrer på at jeg har kastet alt jeg ikke passer mer. :)

I dag kom jeg tilfeldigvis over bloggen til en gammel venninne som jeg ikke har sett på minst 7 år. Må si jeg ble ganske så overrasket. Både for at jeg fant bloggen hennes, og for at hun ser totalt annerledes ut. Kanskje det er feil, men jeg antar liksom at folk som ikke er på facebook heller ikke vil ha kontakt med gamle skolevenner. Har uansett lagt henne til her, så jeg kan lese litt på hennes blogg og vurdere om jeg skal si hei. Vi var jo en gang i historien veldig gode venner.


Fra det ene til det andre... Tøfler til 50 kroner er minst like bra som tøfler til 250 kroner! Testet og avklart! Tror jeg..:) Fant ingen godt tøfler her (liker dem ikke så harde i sålen) og dro til nabobyen for å kjøpe noen kjempefine og gode tøfler. Men de har vist seg å ikke tåle normal bruk i 2-3 uker engang, og jeg har reparert dem maaange ganger. I går fant jeg noen rellativt like tøfler på Nille til 50 kr. Eneste forskjell var at disse virker litt mer slitesterke. Vi får se om jeg mener det samme om 2-3 uker igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters