17. sep. 2009

Høst og TV-serier




Jeg elsker høsten! Jeg elsker luften, fargene, sopp og bær, og alt høsten byr på!
Høst betyr også nye tv serier, og nye sesonger av alle de gamle. Hvordan skal man ha tid til alt? Hvorfor blir man så fanget av seriene? Ta meg selv for eksemppel- Hvorfor ser jeg alltid LOST, selv om det egentlig ikke ble en så bra serie som jeg trodde etter første sesong? Og jeg savner det når det er pause mellom sesongene. Akkurat som jeg har savnet My name is Earl i lange tider, selv om jeg ikke ser det nå som jeg har tv3 igjen. Det er jo en dårlig serie. Hvorfor i all verden ser jeg Hotel Cæsar, som har gått i tusen år, selv om det egentlig bare er det samme som skjer på nytt og på nytt. Og det samme med Glamour(the bold and the beautiful) som aldri egentlig kommer noen vei. Jeg ser på det også, hvis jeg kjeder meg, men bare hvis det ikke går noe annet, og hvis jeg ikke gidder begynne på en ny bok. Og hvis jeg er for trøtt til å gjøre noe som helst annet. Seriøst...glamor? Uff!

Heldigvis leser jeg oftest heller en god bok enn å se på hva som helst. Men av en eller annen grunn liker jeg så godt disse seriene... burde vel egentlig komme meg mer ut, vært mye innesitting i det siste. Og lite blogging...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters