5. mai 2010

God dag, god dag!

Så var man våken. Min kjære kom inn og sa god morn før han dro på jobb. Jeg er så forelska i den mannen at det er helt utrolig! Så dermed blir min morgensang preget av det i dag. Får se om jeg orker å blogge noe mer i dag. Jeg har det helt fantastisk, og har rett og slett så mye å holde på med at jeg har glemt å blogge i flere dager. Men det er jo bare en god ting det vel. Jeg kunne sikkert ha blogget om mye. Sykkelen jeg prøver å selge via en facebookgruppe, og det faktum at folk blir skeptisk når gode ting er for billig. Eller at vi var så heldig å få tak i et sinnsykt fint vitrineskap i den samme gruppa. Eller om veggen min kjære bygger. Eller at min kjære kom hjem med Avatar i går, så nå har vi også sett den. Eller om mange andre ting. Men jeg gjør det ikke. Jeg skal nyte min morgen, med god musikk og en kopp deilig te. Jeg håper alle andre også har det kjempebra. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters