27. apr. 2010

Glad og fornøyd, selv om det enda sner ute. :)

Min kjære er på jobb igjen, men bare en kort stund. I dag skulle vi egentlig ha fisk til middag, men (utrolig nok) har all denne lesingen og bloggingen om dette ekle kjøttklisteret fått meg til å få lyst på biff. Selv om kjøttklisteret er ulekkert, så er jo biff i seg selv veldig godt. Så får vi heller ta fisk i morgen, synes jeg. Det er så skjelden vi spiser biff at jeg synes man godt kan unne seg det akkurat når man har aller mest lyst på det. Så det så!
Heldigvis har jeg en supersnill kjæreste som synes det er veldig fint å gjøre kjæresten sin glad, så han var aldeles ikke vanskelig å overtale. Han kjøper med seg biff på vei hjem. Jippi! Han vet altså å gjøre meg lykkelig, selv med små hverdagslige ting. Han er bare helt fantastisk! :)

Frem til han kommer hjem igjen skal jeg bare ligge på sofaen og høre på musikk. I dag går det i franske kjærlighetssanger, og da spesielt Carla Bruni. Jeg bryr meg ikke om at hun nå er gift med presidenten, og annet sladder, hun har alltid hatt en meget behagelig stemme. Jeg har likt musiken hennes lenge, og visste faktisk ikke at hun også hadde prøvd seg som lettkledd modell, eller var frankrikes førstedame før jeg plutselig leste om det sist år. Men det trenger man vel ikke bry seg om, en dyktig sanger er hun jo fremdeles, uansett hvem hun er privat. Hør bare på denne kjempefine sangen:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters