9. des. 2009

Jeg er heldig som har en lillesøster i livet mitt!

Jeg er heldig som har en lillesøster, og som kan legge ut bilder som minner om henne på bloggen min. Bilder som minner om henne, ikke bilder som er til minne om henne. Ikke minner jeg har etter henne.

Ikke alle er like heldige. Mange mister sine kjære, brått, brutalt, uventet. Mange må leve livet sitt uten en eller flere som de trodde skulle finnes for alltid. Livet er så skjørt og sårbart. Så lite, selv om det samtidig er så stort og viktig. Det kan bare plutselig bli borte. Folk forsvinner hver dag. Uten å få tatt farvel med noen, eller uten å i det hele tatt få tid til å forstå hva som skjer. De blir bare røsket vekk!

Min lillesøster har alltid hatt en spesiell plass i livet mitt, og det vil hun alltid ha. Så lenge vi begge lever. Og måtte det bli uendelig lenge!

Noen ganger kommer man farlig nært. Noen ganger går det bra, og man får lov til å fortsette å ha det godt, ja kanskje bedre enn før. Noen ganger er det som om man vekkes opp fra en sløv tilstand og innser at livet er så mye viktigere enn man har latt det være. Jeg har ikke mistet min søster, og det er jeg uendelig takknemlig for! Noen ganger er man bare heldig!

Jeg er så glad i min lillesøster!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters