5. nov. 2009

Sliten og glad

Uff så oppbanka man skulle føle seg..
Var på langtur på mandag,på biltur i maaaange timer, så er fremdeles sliten i hele kroppen i dag, torsdag. Det var nødvendig, og da fikk det bli sånn. Alt gikk som det skulle, men jeh føler meg helt mørbanket. Sånn er det med ryggplager, det går ut over hele kroppen, og varer i dagesvis. Men ellers har jeg det godt! :)
Det er lenge siden jeg har blogget nå, og enda lenger siden innleggene mine har vært personlige, så jeg føler liksom at det er på tide å skrive noen ord her igjen.
I det siste har jeg...hmm... hva har jeg gjort siden sist?
Jo! Jeg har blitt kjent med min nye venn, symaskinen! Den fikk jeg på fødselsdagen min, og den har jeg virkelig ønsket meg i lange tider! Utrolig glad for den! Det var mine fantastiske besteforeldre i samarbeid med min utrolige kjæreste som slo seg sammen og kjøpte den til meg. Overraskende, og virkelig imponerende gjort! Jeg hadde jo helt glemt at jeg hadde sakt at jeg ønsket en symaskin, da jeg hadde slått det fra meg fordi det jo ikke er en billig ting. Jeg så det rett og slett som utenkelig at jeg ville få den på dagen min. Så nå føler jeg meg ekstremt heldig, og overlykkelig! :) Det første jeg gjorde, etter å endelig forstå hvordan man bruker maskinen, var å sy en bamse i "mr.Bean stil" til min kjære. Den ble skikkelig søt! Det var forresten vanskelig å lære seg dette med spenning av over og undertrå, men nå har jeg det under kontroll.
Jeg har bestemt meg for å sy et lappeteppe, og muligens en hel del putetrekk. Vi får se etter hvert. Først av alt skal jeg forsterke alle ting jeg har brukt evigheter på å reparere for hand. Jeg gleder meg til å starte på lappeteppet! Det blir så bra! :D Forhåpentligvis gir det meg lyst til å sette i gang med enda flere prosjekter. Det er jo utrolig mye man kan gjøre med en symaskin. Har allerede mange gode ideer!

I dag gikk vi en tur til et vann, og hva gjør man vel når man ser at vannet er frosset til is...? Joda- man kaster tunge steiner på det, for å så til sist prøve seg litt forsiktig med kroppsvekten på isen. Var kjempemorsomt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters