9. sep. 2009

Baseball!!!

Kan ikke forklare det, men jeg liker baseball! Jeg kommer ikke på en eneste annen sport jeg kan holde ut å se på, men baseball er skikkelig fascinerende. Da Red Sox for et par år siden fikk 4 home runs på rad, satt jeg og snakket med en venninde i Boston. Før den første home run kom, sa jeg til henne at jeg på magisk vis skulle få Sox til å vinne, og vi skulle ha 4 home runs på rad. Og desuten skulle vi vinne hele world series. Utrolig nok fikk vi 4 home runs på rad, like etter jeg sa det. Og hvem vant world series for første gang på mange titalls år? Joda... our boys! Red sox! Ettter det var jeg solgt! Sox rocks! Jeg er baseballfan og jeg er ikke redd for å innrømme det!
Vi fikk parabol for en ukes tid siden, og nå har vi i en prøveperiode, massevis av kanaler vi sansynligvis ikke kommer til å oppgradere til å ha senere. En av kanalene er ESPN America. Og der går nettopp godsporten! hehe :) I skrivende stund starter det en kamp mellom st.lewis og milwaukee. Ikke akkurat Sox mot Yankees, men jeg ser den! Håper noe så helt sinnsykt mye på at vi fremdeles har ESPN i oktober, når det setter i gang for fullt!
Batter up!



Update: Vi har ESPN America!!! Gleder meg til Oktober!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters