15. juni 2011

Savner kjæresten min

Jeg savner min kjære. Han er riktig nok bare på jobb, og hjemme igjen om bare en liten halvtime, men jeg savner han likevel jeg, på en positiv måte. Det er nemlig ganske så deilig å savne den man er glad i, for da får man sånne fine tanker og påminnelser om hvor forelsket man stadig vekk er. Det er fint det! Faktisk så har jeg det ganske så hyggelig.

Det er ingen hemmelighet at jeg er veldig glad i frankrikes førstedame også, og nyter å høre på henne når jeg hviler meg. Nå ligger jeg på sofaen og slapper helt av, tenker på min kjære, og roer helt ned etter enda en lang og varm dag, som blandt annet ble tung fordi Kenguruen ble vaksinert. En vond rygg slapper sakte men sikkert av. Derfor fortjener jeg litt Carla Bruni i kveld, og jeg velger å også dele det med dere andre som måtte ønske å høre på litt rolig musikk i kveld. Nyt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters