1. mai 2011

God kveld i stua!

Kjenner jeg har lyst til å begynne å sy igjen. Det blir ofte med lysten, siden ryggen ofte ikke vil det samme som jeg vil. Jeg fikk jo sydd noen dingsebomser som forvandlet de hvite gardinene mine til julegardiner. Se bare HER


Nå har jeg  tenkt til å komme i gang igjen og denne gangen VIL jeg lage noe fint. Hva det blir er ikke endelig avgjort, men har et par ideer som jeg foreløpig holder litt hemmelig. :)


Det lappeteppet jeg fablet om en gang i tiden ble det aldri noe av. Og ikke har jeg sydd noe annet heller. Annet enn å legge opp noen gardiner, stoppe sokker og lignende, men det teller ikke.  Men nå skal det skje!


Jeg har til og med meldt meg inn i Sykroken-forumet, for å hente inspirasjon og gode råd.


Å leva, det er å elska 
det beste di sjel fekk nå, 
å leva det er i arbeid 
mot rikare mål å trå.

(eller nål og tråd, som jeg alltid sang som barn) 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters