26. jan. 2012

Så perfekt at det nesten er skummelt. Se hva jeg har fått:

Hos den meget dyktige og sjarmerende kunstnerinnen Gunn, som har bloggen Sjarmerende Chic, vant jeg en premie for en stund siden. Den landet i min postkasse i dag, og jeg ble som et lite barn på julaften. Jeg ble så glad at jeg nesten hylte at min kjære måtte komme og se hva jeg hadde fått.  Det var nemlig over all forventning og jeg kunne ha hoppet av glede, om ryggen min bare tillot hopping. :)

Dette var det som lå i pakken:

Nydelig

Nydelig

Nydelig
Titt inn hos SjarmerendeChics salgsblogg og se om ikke du har lyst å bestille deg noe. Hun selger nemlig noen herlige kunstverk. Men tilbake til de jeg fikk... her skal de henge, midt mellom mine gardiner i gull og brun, på den stueveggen der vi ikke eier en eneste ting det passer seg å dekorere med, og trodde vi aldri kom til å finne noe så perfekt som det disse kunstverkene er:
Prøv å ignorer den dumme tvn. Tver er stygge...
 Og hva har vi  på de to andre stueveggene? Jo, noe som matcher, faktisk. Hvis man ser bort fra de dumme ikearammene jeg drømmer om å få oppgradert en dag. Måtte bruke noe midlertidig for å ta vare på bildene, og da ble det disse. Men se inni ramma, ikke på den. Matcher bra, ikke sant? De er noe av det fineste jeg har, og det ligger mye sentimentalverdi i dem, selv om jeg ikke aner om de er verdt noe i kroner.
Trykk fra tidlig 1900tallet

Illustrert familieblad fra 1917

Så hjertelig takk, kjære Gunn. Det var som om det var skjebnebestemt at akkurat denne, nydelige kunsten skulle henge i akkurat min stue. Man skulle tro du hadde vært her. Både motivene og ordene er helt herlige. Tusen, hjertelig takk. :)

6 kommentarer:

  1. stilig og du har altså sånn vinnerflaks, spille du lotto? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja dette var tidenes flaks, synes jeg. Skulle kanskje tippet lotto, men min kjære gjør det allerede i sitt navn. :)

      Slett
  2. Til lykke med gave. La den glede deg, leenge.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, den kommer til å vare og vare. Nå henger de jo midt i stua. Hedersplass, har de fått. Fin dag, hver dag, mormor. Jeg har ikke vært innom her på dagesvis jeg. ;)

      Slett
  3. Så koselig!:D Har også vunnet noe! Riktig nok en sånn måltids-erstatter-bar-greie, men er nå morro det og:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja visst. Alle gevinster gir jo følelse av glede og at man har hellet med seg. Håper din smakte godt. :)

      Slett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters