22. des. 2009

Dagen før dagen før dagen.


Dagen i dag har vært brukt på å vaske rundt i hele huset, re opp senga på gjesterommet, og lage julegriser i marsipan. Min lillesøster skal være her natt til julaften. Det blir koselig å stå opp sammen og se juleseriene, akkurat som i gamledager. (Spesielt Tre nøtter til Askepott, og Reisen til julestjernen!) Har fullført gardindingsene som jeg skrev om før. De ble kjempeflotte! Med en liten "blingbling"/ dekorasjon på hver. Flere forskjellige varianter. Jeg er fornøyd!


Her er årets marsipangriser. Grisete å lage, og de blir nok sikkert ikke spist heller. Men jeg liker så godt å lage dem.

Her er karamellene vi har laget. Smaker bedre enn smørbukk, og er myke og deilige! :)



I kveld skal juletreet inn så det står klart til pynting i morgen. Så er det bare å lage selve julemiddagen som gjenstår- og så er det jul! :)
Gleder meg veldig til at foreldre, besteforeldre og søster skal spise julemiddag hos oss i år. Det blir en helt unik og flott feiring som jeg vil huske med glede for alltid, uansett hvor og hvordan man feirer jul i senere år. Det blir så fint!!! :)

Siden jeg sikkert ikke får skrevet noe mer her på noen dager, vil jeg benytte anledningen til å si:

Gledelig jul og godt nytt år!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters