25. nov. 2010

En liten rapport (med skrytebilde) fra jordmorkontrollen i dag. Uke 35 og gigantisk! :)

Jeg har klart å gå opp 4 kg på 3 uker jeg. Wups... hehe Tidligere har jeg jo ikke klart mer enn to kilo pr mnd på det meste, og det har jo vært helt greit, men nå som jeg ikke trenger gå opp så mye mer... ja daaaaa legger jeg på meg! hihi Måtte krype til korset og innrømme at jeg har spist litt sjokoladeis, cookies, og andre godsaker hver eneste dag. Jeg har hatt et skikkelig søtsug og har nok gitt etter for det litt for mye. Men det får jeg ikke lov til nå mer. Jeg må begrense meg litt, så nå har vi kjøpt inn usukret tørka frukt, og usalta nøtter. Må nemlig passe meg for salt også siden jeg har fått en anelse vann i bena siden sist. Ikke noe å bekymre seg for, men greit å ta sine forholdsregler med en gang. Det er lett å smågomle når man blir mett av ingenting, og like fort sulten igjen. Må bare passe bedre på at det er litt mer fornuftige godsaker jeg gomler på. Har jo ellers vært flink og spist mye gulrøtter og klementiner, men det hjelper jo lite når jeg i tillegg har pøst på med sukkermat. Så sånn er det....er det rart jeg har hatt det tungt i det siste, med den hurtige vektøkningen? Men kenguruen har det i allefall helt supert, og det er det viktigste. Fikk beskjed om at jeg må kontakte sykehuset for såkaldt innskriving om en ukes tid, så det blir gjort før fødselen. Helst fredag, sa hun, hvis føden har tid da. Spennende! :)

Og som lovet... her er bilde av min gigantiske mage.

2 kommentarer:

  1. Fin mage Hilde. Gravide jenter er rett og slett vakkert.

    Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Sånne kommentarer kommer virkelig godt med når man føler seg litt som en strandet hval. :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters