26. nov. 2010

Høygravid, faktisk...

Tittet innom dette babyforumet jeg av og til er inne på. Jeg liker å se hva det står på min side på fredager, for da starter nemlig en ny svangerskapsuke, og det står litt hyggelig info om den kommende uken. Nå leste jeg litt om uke 26. Så legger jeg merke til at det er 37 dager igjen. Man er visstnok høygravid fra det er 40 dager igjen. Så da har jeg en tittel jeg da... Høygravid. Det høres nesten litt skummelt ut. Men det er to uker igjen til jeg kan titulere meg med fødeklar, hvis infoen jeg har lest stemmer, og det er jo enda litt skumlere. Kenguruen skal altså bare bli der til andre januar, som er ultralydtermin. Ja eller sjette januar, som var menstermin frem til ultralyden endret det. Han må da vel forstå at det er bedre å være januarbaby enn desemberbaby, for hans del? Det er jo så mange fordeler med det. Og som en venninne sa på tlf her om dagen... "Så fint om man kunne kjøpe bursdagsgaver på januarsalg. Da får han jo sikkert masse som han ønsket seg til jul men ikke fikk." Genialt! Det hadde jeg ikke tenkt på. Jeg prøver å overtale han til å bli til januar, og håper det fungerer. Det vil tiden vise. Uansett...jeg er altså høygravid... jeg er også utrolig trøtt og sliten, så nå skal jeg se om jeg klarer å sofasove litt her. :)

Åja... hadde jo også tenkt å nevne en annen sak jeg kom over...

Babyer kan altså bli FOR søte....og dette er nesten litt groteskt.... Babysjokolader.... Jeg hadde ikke klart å spise dem, enda man jo ofte sier at babyer er så søte at de er til å spise opp. Skummelt?
baby-chocolate-4.jpg

2 kommentarer:

  1. Gratulerer som høygravid :D Jeg synes også det må være bedre for hans del å være januarbaby enn desemberbaby! Tenkt å få være først i alt i stedet for sist i alt da!? Lykke til videre med graviditeten =)

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Jeg nyter graviditeten, selv om det er tungt. :)Jeg krysser fingrene for januar ja. Det er noe i det med å være først i alt, og ikke sist. Eldst og ikke yngst... Husker jo selv fra skoletiden at selv oktober (min mnd) var sett på som så sent at man ble regnet som myyyye yngre enn de som var født først på året.

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters