2. okt. 2010

God morgen! =) Det er en ROSA morgen i dag!

Minner igjen om at oktober er måneden ROSA Sløyfe Aksjonen pågår. Husk å støtte brystkreftsaken!

Jeg gleder meg til min ROSA telefon kommer, men småhumrer fremdeles litt over fargevalget da jeg jo ikke eier en eneste annen rosa gjenstand og aldri har vært opptatt av den fargen i hele mitt liv. Men telefonen er jo bra søt da... :)

I dag skal jeg bake boller med rosiner, har jeg bestemt. Eller kanskje er det egentlig kenguruen i magen min som har bestemt det. Jeg har nemlig hatt så sinnsykt lyst på boller med rosiner de siste dagene. Og jordbærsyltetøy. Og rødsaft. Nomnomnom! Så nå skal denne lørdagen faktisk være en hyggedag med boller, saft og alt som hører med. Kan ikke huske sist jeg bakte boller, så det er kanskje på tide. Grunnet min elendige ryggtilstand, og slitsomme graviditet, blir det hurtigmiks pakke, og ikke hjemmesnekret oppskrift. Så sparer jeg litt tid og krefter der. Tilsett vann og gjær, liksom... hehe Superenkelt! Lenge leve latskapen, for takket være menneskets latskap finnes det mange fine hurtigløsninger som faktisk fungerer mer enn godt nok. Supert for oss som ikke makter så mye som vi skulle ønske. :)

Så til det siste som gjør dette til en ROSA morgen for meg... Jeg går og nynner på denne sangen:



Må forresten nevne en giveaway på en blogg jeg kom over. Har du noen gang sett noe så kult??? Sjekk den skåla da! Skulle mer enn gjerne hatt den stående på toppen av lp-spilleren min. Ser det helt klart for meg. Om jeg ikke vinner den håper jeg det er mulig å finne ut av hvordan den ble laget, så jeg kan forsøke meg på det samme. Utrolig kreativt da! Også liker jeg navnet på bloggen. Tante Juls helårsblogg. Tenk deg det du. Litt jul hele året! Hærlig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters