5. okt. 2010

Menn legger ikke merke til om kvinner har høye hæler eller ikke!

"Ha ha ha", du som er så utrolig opptatt av å snuble rundt på høye hæler i alle situasjoner, fordi du tror det blir lagt merke til. Du som ikke ville bli sett døøøød i flate sko, om det så er på stranda. Ja du, du som drar på jentevorspiel, for å sjangle ut på byen i 10 cm for høye sko, som du aldeles ikke mestrer. Du som virkelig tror på at du skal møte drømmemannen akkurat denne kvelden, fordi du har denne lille ekstra fordelen på beina. Nå viser det seg en gang for alle at han ikke legger merke til det. Så da kunne du spart deg de ekstra kronene du har brukt på partysko. Ja for du vet jo at du kommer til å tryne på grunn av dem. Du vet jo at når du våkner på søndag, så er hærlighetene oppskrapet, og kanskje er en av de fantastiske hælene til og med bruket rett av.

Vi har alle vært der en eller annen gang. Vi har alle trodd at om vi bare fikk kjøpt oss akkurat det paret, og ble akkurat så mye høyere, så ville vi klare å skille oss ut i mengden. Så ville vi klare å fange oppmerksomheten til han med det fine smilet. Eller var det han med øynene? Jeg husker ikke. Jeg vokste fra det der for maaange år siden, da jeg innså at jeg kan utstråle nøyaktig den samme sjarmen og selvtillitten i lave sko. Jeg kan ha det nøyaktig like gøy på jentevorspiel, eller på byen, og det uten å snuble i mine egne ben. Man trenger ikke lide for skjønnheten om man har forstått dette. Vær den du er. Og det fullt ut! Ikke legg en demper på de gode tingene du har å tilby, og vis personligheten din mer enn du viser frem det nyinnkjøpte. Da kommer du mye lengre. Han legger ikke merke til skoene dine. Han legger merke til deg, om du viser hvem du er.

Ikke alle har forstått dette. Jeg håper de nå kan gjøre det. Man er den man er, og ytre ting som sko og mote bør kun brukes for å glede en selv. Det dummeste man gjør er å tro at menn legger merke til disse små detaljene, for det gjør de ikke. Endelig er det kommet en artikkel som forteller det. Kanskje noen jenter nå tar til vett og lar Lady GaGa skoene bli igjen hjemme neste gang de skal ut. =)

1 kommentar:

  1. Gammelt innlegg, men jeg kommenterer likevel.

    Ikke alle jenter ønsker å imponere guttene. Sminke, klær, sko... Vi gjør jo dette for å imponere andre jenter + for å føle oss bedre med oss selv.

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters