2. juli 2010

Oida... hvordan er det bloggen min ser ut nå da?

Jeg har visst endret det hele,  og nå aner jeg ikke om jeg skal beholde det slik eller ikke. Time will show. Uansett gidder jeg ikke bruke så mye tid på blogging for tiden, så det får bli værende sånn en stund fremover mens jeg tenker på hvordan jeg vil ha det. Synes nesten det ble litt for "rosablogg" nå, og det er jo langt fra hva jeg vil. Det mangler nesten bare reklamer for slankemiddel og onepiece og diverse annet tull som jeg ikke bryr meg om. Jaja.. jeg må tygge litt på den her. Kanskje blir det heeelt andre farger neste gang jeg gidder å prøve. Nå skal jeg spise litt og forsøke å ikke kaste opp. Jeg er skikkelig kvalm i dag. Det varierer litt, men jeg inbilder meg at det begynner å bli bedre. Jeg håper i alle fall at det går over snart. :)

3 kommentarer:

  1. Bloggen din er blitt lettere å lese nå, og ser litt mer oversiktlig ut også... synes nå jeg da..

    SvarSlett
  2. Holder med JanO her. Synes bloggen får en litt mer sommerlig design ;)

    Leeenge siden jeg har besøkt bloggen din nå, får lese meg nedover! Håper du har en fin "sommer" :) ;)

    SvarSlett
  3. Takk, begge to. Jeg var så skeptisk selv, for jeg er langt i fra en "rosaberte", men kanskje er det helt greit alikevel. Vi får prøve en stund, kanskje blir jeg vant til det. Det ble vel litt mer oversiktlig med dette oppsettet ja. :)

    Har ikke skrevet så mye i det siste. Er mest opptatt av graviditeten og medfølgende symptomer og plager, og det gidder jeg ikke blogge om. Vi har ikke hatt en hel dag med sol siden 17.mai helga her, så sommern går jeg fremdeles og venter på. Det regner stort sett hele tiden, og avisene sier det er dårligste sommer på hele 28 år. Grøss! Men god sommer til deg også, Lin. :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters