23. apr. 2010

Save the whale! Ja jeg mener det, dette er seriøse greier!!!

Det er på tide at folk innser at man godt kan steke litt for mye hvalbiff, for så å gjemme restene til neste dag. Den holder seg veldig godt i kjøleskapet, og ingen dør av å spise den samme delikatessen to dager på rad. Og sundt er det faktisk også! Det er alt for mange som sløser og kaster godt kjøtt i søpla, og det synes jeg er alt for galt.
Så.. save the whale, and eat it again tomorrow! :)

Det gjelder ikke bare hval heller, det gjelder det meste av det naturen byr på. Folk må slutte å kaste så mye, og begynne å ha et mer kritisk blikk på sitt eget forbruk. Vi har fantastisk mange resurser her i nord, men vi tenker ikke på det i hverdagen, bortskjemte som vi er. Tenk på det du!

At andre vil legge seg opp i on Norge får lov til å fange hval eller ikke, det bryr jeg meg ikke så mye om. Jeg tror ikke Norge vil slutte med hvalfangst med det første, uansett hva andre mener. Og markedet for hvalkjøtt vil alltid være der. Man kan da ikke stoppe med alt som de hysteriske aktivistene så overdrevent maser om?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters