26. apr. 2010

Morn, morn. :)

Så var det mandag, jeg er oppstått, og skal ha morrakaffen min så jeg kan bli våken. Egentlig er det ikke kaffe. Det er cappuccino på pose. hihi Litt juks, men deilig luksus og det får meg våken og glad! Det sner ute i dag, og det synes jeg det godt kan slutte med snarest mulig. Men ok... uansett nedbør akkurat nå, hjelper jo de gamle sneflekkene med å smelte. Men jeg vil gjerne ha litt sol snart. Det snedde i går også. Heldigvis legger det seg ikke, men smelter vekk like fort. I går koset vi oss inne med blandt annet å lage den polske nationalretten Bigos. Nammenam! Men så hadde vi ingen dessert, fant vi ut, og det måtte vi jo gjøre noe med... så vi kjørte nil nærmeste kafe/veikro og kjøpte kake og kaffe. Hyggelig! :)

I dag.. ja hvem vet? Men jeg tror det blir en god dag nå igjen jeg. Jeg skal skrive til min lillebror for å høre hvordan det gikk med konfirmasjonen i går, og om det jeg sendte kom frem. Så skal vi skifte gardiner på soverommet, noe vi må gjøre for å holde midnattsolen ute. Og så.... hva enn dagen bringer. :)

Og så var det dagens sang.. denne har jeg fundert litt på, men det ble Woodstock, fordi den har en sånn utrolig harmonisk melodi, en meget god tekst, og fordi den rett og slett gjør meg lykkelig! Hør den og nyt den, og tenk på kjærlighet, fred og sommerfugler og alt det der. :)

1 kommentar:

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters