13. nov. 2009

Tanker om julen.


Noen mener kanskje det er for tidlig, men jeg tenker allerede på julen. Faktisk kjøpte jeg den første julepynten for flere uker siden. Vi hadde nettopp en forsmak på juleinnkjøpene og fikk tak i en del nødvendigheter. I år skal vi feire vår første jul sammen i Norge. Sist jul feiret vi i utlandet hos mine svigerforeldre. Det var kjempehyggelig. Jeg satser på at årets feiring skal bli minst like flott, om ikke enda bedre. Det er jo vi som skal arrangere feiringen i år. Foreldrene mine, besteforeldrene mine og søster kommer på selveste julaften. Det er ganske så stort for lille meg som aldri har vært ansvarlig for noe sånn før. Heldigvis har jeg min kjære med på laget, og han er jo stort sett ekspert i alt han foretar seg, så jeg vet dette kommer til å bli helt fantastisk! Det er mye å tenke på, og det blir mye å gjøre men det blir bare morsomt.
Nå tenker jeg bare på julegavene. Har foreløpig ikke så mange ideer, men prøver å tenke meg frem til hva folk trenger/kan ønske seg. Vi har nemlig bestemt oss for å handle inn det aller meste så snart som mulig, så vi ungår rushen av h1n1 smittede folk på julehandel. Smart, ikke sant? :)
Så håper jeg bare det kommer masse sne til jul! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters