15. sep. 2009

Rød-grønn regjering igjen

Så ble det ikke maktskifte, eller fargeskifte, denne gangen heller. For min del stemte jeg på et av partiene i kategori "andre partier," vel vitende om at min stemme ikke hjalp noen. Men jeg stemte hvertfall på noe jeg tror på, og jeg mener at om det partiet skulle fått et mandat igjen, så ville noe godt kommet ut av det! Synn at folk flest stemmer av gammel vane, og ikke tør å åpne øynene og ørene for nye inntrykk. Forresten synes jeg det er litt skremmende at flere har begrunnet sin stemme til Arbeiderpartiet med at "de må jo stemme arbeiderpartiet, fordi de er jo arbeidere." Og det uten å kunne nevne en eneste ting på APs partiprogram. Skummelt... Og på gamlehjemmet stemmer -noen- på vegne av blinde og demente mennesker. Bør det ikke innføres en eller annen lov om når man ikke kan stemme mer? Og i blindes tilfelle, bør det ikke i det minste være noen de kan stole på som stemmer for dem, og ikke en tilfeldig pleier?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters