4. jan. 2012

Et år har gått, og vi har plutselig ettåring i huset. (I morgen)

I morgen har jeg ettåring i huset. Babytiden er over.
I morgen er det familieselskap, kake, og en liten baby som ikke er baby mer men stor gutt.

Det første året har sust forbi i rekordfart. Det stemmer, det de sier. At det er når man får barn at man ser hvor fort tiden flyr.

Kenguruen skal få sin første bløtkake. Og han skal få lys på kaka, det er klart. Det hører med. Han skal få pakker, (som om han ikke fikk nok til jul) og ikke minst skal han få masse kos fra hele familien. Besteforeldre, oldeforeldre og tante med partner. Og mamma og pappa, så klart. At det er hans fødselsdag, vet han selvfølgelig ikke, men tro om han forstår at det handler om han?

Jeg er veldig spent på hva han synes om brannbilen han skal få fra oss. Den har vi gjemt bort siden han var  en liten sparkekenguru i mammas mage. Jeg tror jeg var fem-seks måneder på vei da min kjære bare måtte kjøpe denne bilen, som skulle gjemmes bort til ettårsdagen. I morgen kommer den frem. Tro hvem som blir mest ivrig. Gutten eller pappaen? ;)

Jeg tror det blir en fin dag. Eplekaka står på kjøkkenbenken og dufter. Jeg gleder meg. I morgen skal den store gutten vår feires. :)

4 kommentarer:

  1. Tenker nok at det blir pappa'n og de andre voksne av den maskuline sorten som jubler høyest.
    Ha en fin dag i morgen.
    Skal blåse en mormorklem til babyen som ikke lenger er baby i morgen :-)

    SvarSlett
  2. Mormorklem til fødselsdagsbarn og mamma.
    HA en strålende dag :-9

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 1 åring i huset!! Kjempe fin bil han får c",)

    Kos dere i sellskap, Klem Anna

    SvarSlett
  4. Tusen takk, mormor og Anna. Det ble en super feiring, og både den lille og den store mannen lekte ivrig med bilen. Senere fikk de også en trehjulsykkel å leke med. Stor stas! :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters