13. nov. 2011

Jeg pønsker på noe... noe som kan bli til glede for nettopp deg!?

Jeg gjør faktisk det. *Pønske, pønske!*

Vil du vite hva jeg pønsker på? 

Ja jeg kan like så godt si det. Jeg skal ta steget inn i en del av bloggeverden som tidligere har vært helt fremmed for meg. Jeg skal ha en giveaway. Eller bloggkonkurranse om du vil. Og det for aller første gang.

Hvorfor? Fordi jeg har fått muligheten til det, og fordi jeg vet at det er nok av gode sjeler rundt omkring som både fortjener og kunne behøve en liten oppmuntring i hverdagen. Så derfor.

Dette skjer altså en eller annen dag i løpet av kommende uke, så snart pakken som inneholder det som skal bli premie først har ankommet min postkasse. 

Jeg kan nevne at kriteriene for å være med. blir noe annerledes enn det man kanskje er vant til i andre konkurranser, men at noe er originalt betyr aldeles ikke at det på noen måte blir krevende. Mer enn dette vil jeg for øyeblikket ikke si, så da må dere bare vente å se. Det lønner seg altså å følge min blogg.

Jeg gleder meg, for dette blir GØY. Følg med. :)




4 kommentarer:

  1. venter i spenning :)

    SvarSlett
  2. Så spennende da :) Håper at "nye innlegg" oppdateres radig på bloggen min, hender det går litt tregt der... Jeg vil sikkert være med, vettu :)

    SvarSlett
  3. Det var da............
    Jeg er stadig inne for å se om du er våken.

    Nå var du det.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  4. Jill: Tipper du kommer til å like det.

    Flippy: Slapp av, jeg skal nok tipse deg direkte. Vet at det ofte ikke oppdateres som det skal. :)

    Mormor: Jeg er her nå og da, når ryggen tillater, og når jeg orker tusle opp i andre etasje uten å vekke Kenguruen. :) Du blir vel med på konkurranse du også, håper jeg?

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters