13. juli 2011

Giveaways er gøy!

Jeg har kommet over flere flotte giveawayer i dag. Og giveawayer liker vi, ikke sant? :)

Først ut er denne hos FRUEN FRA TRONDHEIM. Hopp og sprett om du liker kunst og ønsker deg denne premien. Jeg liker den godt og er så klart med. :)

Barnelue, offwhite skinnFORELDREMANUALEN har giveaway og der er jeg selvfølgelig med. Jeg elsker jo som kjent konkurranser, og spesielt de som har med gevinster til Kenguruen og gjøre. Denne er ekstra super, for nå håper jeg å kunne vinne en kjempeflott wallsticker og denne kuuuuuuuule PILOTLUA. Har du noen gang sett noe så morsomt? Premiene kommer fra Sam&Sofie. Trekkning er ikke før 23.juli. :)


Så kom jeg over FRU ROSA SIN GIVEAWAY og den må jeg jo også være med på. Snakk om flott premie da. Den som måtte være så heldig... Denne trekkes ikke før 27.juli så det er nok av tid til å melde seg på her om du også vil være med. :)

Den 15.juli trekkes giveawayen hos ♥Hobby&Papirdill♥: Vårcandy! Den er også gøy å få med seg, for kreative sjeler. :) Gavekort på 150kr er premien.




Kryss fingrene for meg, og/eller bli med selv da vel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters