13. juni 2011

Men kundeservicen var ikke død...




"Vi takker for din henvendelse vedr. Badeball 15g med produktavvik. Tilbakemeldinger fra kunder er alltid viktige - positive eller negative!


Viser for øvrig til svar pr. e-post, datert 25.mai.


Ved vår bedrift gjelder strenge krav både til hygiene og kvalitet i alle trinn. Dette gjelder både leverandører av ferdigvarer og egnr prosess- og pakkelinjer. Gjennom et fastsatt system utføres kontroller og oppfølging av produktene gjennom hele fremstillingsprosessen. Dette gjør vi for å kunne tilstrebe at kundene mottar et produkt som tilfredsstiller deres krav og forventninger til produktet. 


Vi kan forsikre deg om at din tilbakemelding vil bli benyttet i vår prosess for forbedringer, slik at denne eller tilsvarende type feil om mulig kan unngås i fremtiden.


Vi beklager at produktet ikke svarte til forventningene og takker for tilbakemeldingen med et utvalg av vårt sortiment. 


Med vennlig hilsen Brynild Gruppen Forbrukerservice"


Så da vet vi det, folkens. Brynildgruppen tar henvendelsene de får seriøst, og de er veldig gode på kundeservice. De sendte altså en eske, som du ser av bildene, som inneholdt utrolig mye godt. Og alt fordi jeg hadde kjøpt noen badeball"klubber" som vi sier på nordnorsk. Kjærlighet på pinne, som det heter sørpå. Disse badeballene var altså produksjonsfeil på, som sansynligvis gjaldt et stort parti, og jeg valgte derfor å sende en klage på det. Ikke fordi jeg ville ha noe igjen for det, men fordi de hadde skarpe kanter og var direkte skumle, og som nybakt mamma klarte jeg ikke slippe tanken på små barnemunner som ville skjære seg opp i forsøket på å spise dem. Ja, jeg skar meg selv på en av dem. Jeg er rene barnet når det kommer til godterier. :) Jeg skrev rn mail til dem, og fikk da til svar, blandt annet, at de veldig gjerne ville sende meg en kompensasjon og at jeg måtte sende dem min adresse. I tillegg kom en hyggelig og velformulert beklagelse, ganske lik denne som de sendte i brevform sammen med kompensasjonen.

Brynildgruppen tar vare på forbrukerene. Tenk på det neste gang du gomler en eske Gomp, eller napper med en Dent i handlekurven rett før du går til kassa. De tar ikke lett på fremstillingen av produktene og de bryr seg om kundene sine. Det er mer enn man kan si om utrolig mange andre i dagens samfunn. :)

Dent Oi vant GULL!Siden jeg er så kjempefornøyd linker jeg opp til nettsiden til Brynild så alle kan se hva utvalget deres består av. Kanskje er det noe nytt der som du ikke har prøvd enda? :) Sjekk ut nyhetene på Forsiden til Brynildgruppen.

2 kommentarer:

  1. heisann og god morgen :) Enda et innlegg jeg hadde gått glipp av :/ Men så bra at brynhild gjorde noe med saken. Heldige du som fikk en hele eske med nam nam. Jeg har som sagt (tror jeg har sagt det)bare fått beskjed om å ta med kvitteringen fra der jeg kjøpte lamaze skjiten og bytte den. Hm, problemet er jo bare at jeg ikke har kvitteringen lengre. Er nemmelig ikke sånn at jeg tar vare på absolutt alle kvitteringer.....burde kanskje gjøre det, men skal jeg gi meg her, eller skal jeg klage mere?

    SvarSlett
  2. Så ikke at du hadde kommentert her før nå. Så kjedelig at de forlanger kvittering, og vil at butikken skal ta ansvaret for dem. Det er ikke god service det. Folk flest tar ikke vare på kvitteringene sine, men om du betalte med kort kan du bruke utskrift fra det som kvittering. Du kommer vel neppe noen vei med Lamaze om du klager mer. Enten ta det opp med butikken, eller bare ha leken selv om den ikke virker helt som den skal. :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters