30. mai 2011

Jeg deltar i en konkurranse. Kryss fingrene for meg, eller bli med selv. :)

Automatisk

Jeg snublet over en flott konkurranse inne på DENNE BLOGGEN.

Der kan man vinne et valgfritt produkt fra den flotte nettbutikken PLEDD.NET.

Jeg ble rett og slett nødt til å melde meg på, i håp om å klare å vinne et gavekort så jeg kan få kjøpt noe flott derfra. Aller helst vil jeg ha denne usansynlig flotte dingsebumsen, som jeg tror kan lette litt på hverdagen for meg. Og hva er dingsebumsen? Jo det er Dream Mover, en automatisk babyvugge-plate som visstnok skal kunne vugge på vogn, bilstol, eller hva enn man legger babyen i, slik at babyen får sove søtt mens mammaen med den vonde ryggen får slappet av litt.

 Jeg elsker å være mamma! Med det er ikke til å komme unna at det hadde vært fint med en sånn vuggeplate til avlastning av og til. Tenker den ville blitt mest brukt til å vugge på barnevogna, slik som på illustrasjonsbildet, siden kenguruen har det med å våkne når vogna blir stående i ro etter trilleturen, og mammaen har behov for å strekke seg ut på sofaen og hvile ut akkurat da. Den koster jo litt mer enn gevinsten, men de kronene kan man sikkert klare å trylle frem på et vis, når det er til et godt formål.

Kryss fingre og tær for meg. Delta gjerne selv også, om du trenger/ønsker deg noe fra pledd.net. Eller bare besøk nettbutikken deres og kjøp det du trenger. De har mye fint der, og som adressen deres røper så fokuserer de på pledd. Spesielt flott er de personlige navnepleddene og putene. Har egentlig skikkelig lyst på sånn pute med kenguruens navn på. SE så søt!  :)

3 kommentarer:

  1. Supert innlegg :) Ønsker deg lykke til!

    SvarSlett
  2. SV: Hei jeg beklager at jeg ikke fikk sendt dere påmeldte en melding. Jeg burde selvsagtgjort det, men de skjedde litt den dagen, så håper du kan tilgi meg. Jeg har ikke sagt noe om antall påmeldte, så neste lør avsluttes konkurransen. Uansett så hadde du ikke trengt å holde deg våken , for jeg skrev i teksten at trekningen ville skje innen 6.juni, altså to dager etter at konken ble avsluttet :) Sender vinneren e-post/mld på bloggen, så ingen problem!

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters