1. apr. 2011

Det skal så lite til for å glede enkle mennesker.....

  



Jeg ler så jeg får tårer i øynene! :)

Sjekk ut siden jeg har hentet bildene fra: Cats That Look Like Hitler!


Ikke nok med at siden er full av morsomme bilder av disse kattene, men navnene de har er så utrolig flotte! Selvfølgelig heter noen av kattene enkelt og greit Adolf, eller Hitler, men der er også "Kitler", "Blitzkrieg" og "Mein Katt"! Skikkelig oppfinnsomt, og jeg kan ikke unngå å tenke på hvor gøy det må være å rope inn disse kattene. hehe
Hitlerlikhet eller ikke.... Kattene er søte uansett de! :)

Andre ting å le av i dag: Morsomme skilt i VG , årets aprilspøker i VG

Var ikke klar over dette før mange dager senere, men saken er nevnt hos tv2 også. :)

2 kommentarer:

  1. hihi, bildet nr 4 fikk meg til å le skikkelig høyt nå og min gamle mor måtte også få se :D

    SvarSlett
  2. Enig i at den er den beste. :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters