1. des. 2010

Sånn kort oppsummert....

Mandag overtok vi nøklene til huset vi har kjøpt. Jeg var med siden det var noen papirer jeg også måtte skrive under på, men egentlig er jeg ikke i stand til å være med på noe som helst mer. Nå ser jeg faktisk ikke huset igjen før etter fødselen, når jeg er i stand til å flytte på meg og babyen- altså i januar/februar. Da er huset pusset opp og møblert. Litt underlig å tenke på. Men uansett... huset er vårt! Hurra! Det var litt av en dag. Det er et helt kapittel i seg selv, men jeg orker ikke skrive så mye mer nå. Hæppy, hæppy, happy, enormt sliten- får være nok beskrivelse akkurat her og nå. :)

I går kom min lillesøster med samboer på besøk. Kjempekoselig! Jeg satte dem i arbeid jeg. Pepperkakebaking.  De utførte oppgaven med glans, og jeg satt og gomlet i store mengder. Nammenam! :) Det er sjelden vare med søsterbesøk nå for tiden, for hun jobber mye og studerer samtidig, så det var virkelig stor stas å ha henne her i går.

I dag er jeg fremdeles sliten etter mandag. Og litt fra i går, enda jeg jo ikke har gjort noe som helst. Jeg har kun sløvet og snorket litt på sofaen, og det har jeg tenkt til å gjøre resten av kvelden også. Til helga skal jeg på såkaldt innskriving på sykehuset. Hvis de har tid da. Det er noe man må ringe og spørre om, og gjøre litt sånn spontant, men jordmor mente det var nødvendig å få det gjort. De sjekker visst at babyen ligger i hodeleie, noe han jo gjør, og om hodet er festet, noe det ikke er. Men ok... sikkert flere ting jeg ikke vet også. Uansett blir det greit å se fødeavdelingen på forhand, så man vet hvor den er og sånn... Greit å være forberedt. 

Det er første desember... jeg har fått en sjokoladekalender fra min kjære! Bortskjemt ja. hihi
Skal se en julekalender på tv også. Den med unge fleksnes som de skal sende på tv norge. Har ikke allverdens forhåpninger, men gir den en sjanse uansett. Håper den er hyggelig og grei nok, for det går ikke noe annet spennede i år.

Men nåååååå er det sofasløving som står på timeplanen. Synes jeg nesten er litt for flink til å blogge her i dag. Det verker og jeg sliter, men skravle det skal jeg, enten noen leser det eller ikke.... hihi Sånn er det når man ikke får utløp for energien sin, og bare ligger hele dagen. 

Snart er det jul! Skulle nesten ønsket meg å bo i huset vårt, julepynte det og feire jul der, men det er jo litt vanskelig siden det skal gjøres så mye arbeid der før vi flytter inn. For ikke å snakke om den der fødselen jeg skal gjennom først... Men neste jul...! :)

1 kommentar:

  1. Gratulere så masse me nøkkel til huset. Endeli e det dåkkers! :) Ei spennanes tid dåkker har foran dåkker nu! Mykje som ska skje og gjøres og dessverre ikkje så mykje du klare. Men den viktigste jobben e jo den du gjør akkurat nu! :) La andre ta sæ av resten med go samvittighet!!! Du fortjene å bli behandla som ei prinsessa. :))) Forresten så har du en nydelig babymage! Kos dæ så godt du kan med lille krabaten i magen denna siste rugetia. Snart e han her og en ny fase i livet starte. Barseltia kan være tøff, men stol på dæ sjøl og instinktan dine. De e som regel rett uansett ka andre meine! :) Ha ei riktig fin førjulstid og unn dæ sjøl litt ekstra kos og pleie. Når du har det bra har lillegutt det bra! Stor klæm

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters