5. okt. 2010

Vil ha ny-telefonen min! Helst i går! Men ellers er dagen god! :)

Jeg bestillte jo ny telefon på fredag, som jeg skrev litt om her. En Sony Ericcson J10i2 ELM. Visste jo at de ikke kom til å få sendt den ut på fredag, og antok det neppe skjedde lørdag, så smurte meg med tålmodighet frem til mandagen kom. I kvitteringsmailen min sto det at den ville være hos meg senest fredag, altså om tre dager. Så hvorfor klager jeg allerede nå? Jo fordi lageret til NetOnNet ligger sør i Sverige. Det sto i mailen jeg fikk på fredag at jeg ville få en ny mail etter at telefonen var sendt. I denne skulle det fremkomme en link og sporingsnummer så jeg kunne følge pakken i postgangen. Denne mailen har jeg ikke fått, så da regner jeg sterkt med at telefonen ikke ble sendt ut hverken i går eller i dag heller. Satser sterkt på at de får sendt den i morgen. Jeg har sendt en klagemail, og et autosvar sa jeg ville få svar i morgen. Pakken rekker jo aldri i verden frem til meg innen fredag nå. No way! Ikke helt fra sørsverige til nordnorge. Det er rett og slett bare umulig det. Så da får jeg ikke en fungerende telefon før tidligst mandag jeg da. Og i dag er det bare tirsdag. Snufs... synes synd i meg selv. Luksusproblem, ja, men alikevel.... Jeg vil ha telefonen min! :)

Hva annet kan jeg si mens jeg sitter her og letter mitt hjerte... Jo... vi har vasket babytøy i dag. Kjempekoselig å stelle med forberedelser, men nå er vi egentlig ferdig. Gleder meg sånn til han blir født! Vi har ufattelig mange kule klær, og babyrommet er bare helt perfekt. Har også tatt en liten tur til det nærmeste apoteket. Vi måtte jo ha en del stelleprodukter og litt sånn forskjellig. Fikk brukt nok penger til at vi fikk både stellemappe og stelleteppe gratis på kjøpet. Vi kjøpte nemlig en ganske så dyr temperaturdings. Ja termometer blir nesten feil ord her. Det er alle termometres mor. Kongen av temperaturmåling. hehe Men det må til, så man kan føle seg trygg på at kenguruen får riktig stell, med minst mulig ubehag. Liker ikke tanken på vanlig termometer noe som helst, og øretermometerene er ikke nøyaktig nok. Denne er perfekt! En anelse dyr, men alikevel... Om man er redd for at babyen er varm, trenger han ikke engang vekkes for å bli målt. Supert! Og så kan man bruke den for å ta tempen på badevannet, mat/flaske, eller hva som helst annet egentlig. Jeg synes det er en god investering jeg. :)


Thermoflash ir-termometer LX26

2 kommentarer:

  1. Hei, du ville visst gjerne vite hvordan jeg laget skålen til giveaway'en min (som du dessverre ikke vant)?
    Jeg skrev innlegg om det förste gang jeg laget, du kan lese og läre her: http://tantejul.blogg.no/1229444738_15_uhr_tee_im_kaiserh.html

    Kos deg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Når jeg leser om den sterke lukten tror jeg kanskje det er en ide å vente til etter jeg har født. Eller sette mannen til å lage... det kan jo gå det også. Synes de er utrolig stilige, så gleder meg til å forsøke det en dag. Trodde det skulle være så mye mer avansert, men det er jo logisk. Kun varme og en skål og litt forming. Så gøy! :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters