6. okt. 2010

Heklet? Folk havner her etter merkelige google søk...

Min Feedjit live oppdatering (Den rosa boksen øverst på siden her) viser at det i det siste har vært flere som har besøkt bloggen min fordi et google søk har ført dem hit. Det er jo hyggelig da. Jeg liker besøk. Men noen ganger søker folk på ting som aldeles ikke har noe med min blogg og gjøre, og alikevel ender de opp her.

I det siste har jeg sett flere havne her fordi de har søkt på ordet "heklet." Det er visst meget populært å hekle for tiden, og det er mange som søker på det. Endel svensker og dansker kommer også innom her på grunn av det søket. Jeg forstår ikke helt hvorfor, men ok... ordet er kanskje nevnt her en gang? Jeg nevner det hvertfal nå.

Men nå vil jeg bare ha det klart en gang for alle: Jeg hekler ikke. Jeg har aldri heklet noe, og kommer neppe til å gjøre det heller. Sansynligvis blir folk sendt til min blogg fordi ordet er nevnt på en av bloggene jeg har link til på siden min. Jeg leser nemlig om flere tema som jeg selv ikke blogger om. Så finner du ikke det du leter etter her, synes jeg du skal ta en titt på listen over blogger jeg leser. kanskje finner du det der. :)

Jeg skriver riktig nok om mye, og mange varierte tema, men handarbeid er ikke det som nevnes oftest her. Ikke med mindre jeg har vært kreativ i anledning jul eller påske.

Jeg avslutter med å være litt snill. Har du havnet her fordi du nettopp er opptatt av hekling, skal det ikke være forgjeves. Du kan nemlig trykke på DENNE linken, og så finner du linker til flere blogger som faktisk omhandler nettopp det du vil lese om. Kos deg! :)


(Om nettopp du havnet her grunnet et merkelig google søk, så må du gjerne legge igjen en kommentar og fortelle meg hva du søkte på som førte deg hit.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters