17. sep. 2010

God helg! :)

Jeg er trøtt og sliten og lat, så jeg makter ikke være så veldig aktiv her på bloggen akkurat nå. Jeg har lest de siste kommentarene, og svarer sikkert på dem en av dagene. Ja når jeg bare orker litt mer altså... Jeg har sovet så dårlig de siste dagene, og er helt zombie om dagen. Men vi har det ellers veldig godt. Nå i kveld skal jeg bare ligge på sofaen, og kose meg med at kenguruen er veldig aktiv. Ja tenk, nå både sparker og bokser han samtidig. Koselig, men en anelse tungt om natta. :)

Håper alle har en god helg, gjør noe de liker og har det fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters