3. sep. 2010

Det har vært stille fra meg i det siste

Men jeg er her jeg. Jeg er bare tjukk og lat, og opptatt med andre ting. Ting jeg ikke nødvendigvis ser at jeg trenger å dele med bloggverden. Rett og slett. Og så er det vel grenser for hvor mye graviditetssnakk og innkjøpssnakk som kan lures inn her, før bloggen offisielt blir en gravidblogg. Jeg gidder vel ikke ha en ren gravidblogg. Det er ikke helt meg. Selv om graviditeten er i fokus for meg, trenger den jo ikke bli det for de som kikker inn her for å lese av og til. Så for å bevare bloggen min som den rotete blandingsblogg den alltid har vært, er det bedre å ikke blogge så ofte nå for tiden. Da får jeg heller snike inn noen innlegg her en dag jeg gidder å tenke på andre ting og har sterke meninger. Jeg har faktisk ikke lest spesielt mange nettnyheter i det siste, så det blir lite blogging om denslags også. Meningene er der, og jeg ser nyhetskanalen i flere timer hver dag, men det får ikke dere høre om her. Jeg gidder rett og slett ikke akkurat nå.

Graviditetsmessig kan jeg jo nevne at småen sparker meg jevnlig nå. Her en dag sparket han endelig hardt nok til at pappan fikk kjenne det i handflata si. Og den kommende natta sparket han meg så jeg våknet av det. Det blir sikkert mye av den slags fremover, regner jeg med. Hyggelig, og spennende for oss! :)

Ellers kan jeg jo klaske inn dagens sang. Ikke alle dager har en sang, men jeg sier alikevel dagens sang når jeg putter inn en her jeg. Musikk hører jeg på daglig, og av og til føler jeg bare for å dele det med "hele verden" også. I dag blir det denne gladsangen, som alltid får skikkelig fart i meg. Hadde ryggen tillatt det skulle jeg sannelig danset på bordet! :) God helg!

1 kommentar:

  1. Endelig der fant jeg deg igjen :) Trodde helt du var borte fra bloggosfæren.
    Men nå er du pent lagt inn i bloggrullen på Karavanseraiet.no som er dennye bloggen min. Så nå skal jeg da klare å få med meg det siste av det siste om kengurubarnet og ellers av det som skjer der nord :)

    Var en snartur nordover i sommer, blir bare tre dager, eller så blir det gråtetokter, tenders gnidsel over en lav sko i familien. For mer enn de tre tilmålte dagene, så blir det flyttemelding og en måned kortere MC-sesong. Ikke bra for noen. Så da får jeg heller klare meg med de tre dagene.
    Litt av dem ser du her http://karavanseraiet.no/?p=661

    Kos deg med graviditeten og ikke vær redd for å danse på bordet. Vi mennesker er skapt for å danse på bordet, også når vi er gravide. (Gammelt jungelord i Ergoterapien)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters