15. aug. 2010

Sitron!!!!

Jeg har sinnsykt lyst på sitron! Frisk sitron, sitronis, sitronbrus, sitrondrops, sursild, surt smågodt, ja alt av syrlig og surt nammenam som finnes i hele verden! Merkelig som disse lystene kommer og går. I går hadde jeg lyst på pannekaker med lønnesirup. Da fikk jeg faktisk det, selv om det krevde at min snille kjæreste måtte være enig i at det var en god ide å kjøre helt inn til byen for å kjøpe lønnesirup. Heldigvis var han forståelsesfull, og han er veldig glad i å gjøre meg glad, så det ble handletur! :)
I dag er det min tur til å være snill. Det er jo tross alt søndag, og avslappningsdag. Jeg skal rett og slett klare meg uten sitron i dag, og bare håpe på at det går over av seg selv. Min kjære hygger seg med å jobbe litt på barnerommet, og jeg slapper bare av på sofaen. Trøtt og slapp denne helga, enda jeg ikke har gjort noe spesielt. Tror forresten kanskje vi har et par poser sitronte i skapet... bedre enn ingenting. Fortsatt god helg! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters