21. apr. 2010

Oh what a beautiful morning!


Whats the story, morning glory? Flott tittel på det som er en Oasis sang. Jeg liker ikke Oasis, men tittelen bare fallt ned i hodet mitt da jeg satt med morrakaffen min og så på VG nett. Det er endelig journalister som bruker tid på noe annet enn aske igjen. Ja ikke at asken ikke var viktig, jeg har selv skrevet en del om det temaet, men det har vært bemerkelsesverdig lite annet spennende, hvertfall på VG sine sider. I dag ser det ut til at vulkankrisen sansynligvis kan regnes som over. Det vil jo være en lang fase før det hele er over, men ettervirkninger og økonomiske ringvirkninger, men dette er nok starten på slutten. For denne gang, om ikke denne Katla også våkner. Er det noen andre som tenker på den utrolig skumle dragen Katla, i boken Brødrene Løvehjerte? Nå først forsto jeg at dragen fikk sitt navn fra vulkanen Katla. Man lærer noe nytt hver dag. :)

Nå skal jeg høre på litt musikk, se litt mer nyheter, og så kommer min kjære hjem til lunch. Det er en nydelig dag i dag også, og sneen er nesten helt vekk. Og sola skinner som aldri før! Og katta sitter i vinduskarmen, maler som aldri før, og er i minst like godt humør som meg. Hmmmm.... det hørtes ut som en gammel, velkjent sang det! :)

Men dette er den jeg skal høre nå, før jeg endelig surrer meg ut av morgenkåpa og inn i vanlig tøy.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters