21. apr. 2010

En sang for kvelden, en tekst for hjertet :)

I kveld har jeg sett litt på Lost, søkt litt på godsanger på youtube, og ellers bare slappet ordentlig av, mens min kjære er på jobb en snartur. Det er en god kveld, men jeg kjenner at jeg gleder meg til min kjære kommer hjem. Det er rart som jeg savner han noen kvelder, selv om han jo kun er vekk i ca to timer. Det er godt å kjenne at jeg er akkurat like forelsket som jeg var da vi først møttes. Så langt har vi vært sammen hver eneste dag siden første gang vi så hverandre, og jeg håper vi kan være så heldig at vi får ha det sånn for resten av livet. Jeg kan bare ikke tenke meg å være uten min kjære en dag i mitt liv. :)

Kveldens godsang er som følger:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters