7. mars 2010

Æææææsj... en delikatesse

I dag skal vi ha lever til middag. Og min generasjon er vel kjent for å ikke like lever og lignende. Jeg har vokst opp med å få servert delikatesser til middag, og fikk dermed sansen for sunn og god mat veldig tidlig i livet. Jeg har vokst opp med lever og alle andre fantastiske kjøttretter, for ikke å snakke om alle sorter fiskemat, både middagsmat og pålegg. Jeg kan helt ærlig si at jeg spiser alt dette med et smil om munnen, og ville ikke byttet det ut mot noe som helst.

Jeg er kjempeheldig som har klart å finne en mann som også har vokst opp med et sundt og godt kosthold, og som også liker alt han får servert. Og han er til og med en fantastisk kokk! Tenk at akkurat nå står han på kjøkkenet og lager lever til middag! Jeg er så utrolig heldig! Verdens beste kjæreste, og en supergod søndagsmiddag!

Stakkars alle som lever på frossenpizza og ikke liker ekte mat, som lever, lungemos, blodpølse, fisk og grønnsaker, eller noe så enkelt og godt som grøt.... Det er så mange av dem, og jeg synes synn på dem, og på deres barn! De vet ikke hva de går glipp av.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters