5. mars 2010

Blue skies

Jeg er i kjempegodt humør i dag. Ta deg tid til å høre på denne sangen, så blir sikkert din dag også mye bedre. Det er vel umulig å ikke bli glad av denne sangen? Selv om det sner så jeg ikke kan se en eneste blå flekk på himmelen, så er det en kjempefin dag, og ingenting kan ødelegge den for meg. I dag skal jeg få ha min kjære hjemme hele kvelden, og vi skal spise blodig biff til middag, og drikke en kjempegod rød vin. Deilig og avslappende fredag, og ikke noe stress. :)
God helg!!!

2 kommentarer:

  1. For en stemme! Som nyplukkede jordbær i fløte for ørene.

    SvarSlett
  2. Helt enig. Det var en veldig treffende beskrivelse. :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters