28. feb. 2010

Sliten men fornøyd

Jeg har hatt en lang og tung uke, med mye og gjøre. Men alt i alt er jeg fornøyd, fordi uken sluttet med at min kjære mamma fikk en fantastisk og velfortjent fødselsdagsfeiring som vil bli husket lenge! Ikke takket være meg, de arangerte det selv. Men vi lagde to kaker. Min søster stillte opp med servitør/bartenderteam som delgave. Helt utrolig snillt gjort, synes jeg. Det var en flott kveld, med god mat og drikke, flott underholdning og mange fine kaker. Mamma fikk masse spennende og mye hun har ønsket seg. Alle var glade og fornøyde, og spesielt hedersgjesten selv. Så selv om jeg har hatt en tung uke så veier det litt opp for alt annet. Møter og tannlegetimer og masse styr... mye sitting og mye å tenke på. Ryggen min verker som bare det, og jeg er gjennomført sliten! Men nå kommer det en rolig uke igjen, og jeg får hvilt litt ut. Gleder meg til å bare tilbringe mest mulig tid på sofaen. :)

Gratulerer med dagen, mamma!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters