14. sep. 2009

Moland, French og Langstrømpe

Kid Congo and The Pink Monkey Birds - The History Of French Cuisine





Hva skal man tro på, og hvorfor virker det egentlig som om absolutt ALLE sier noe som er ekstremt lite troverdig? Jeg har en teori! Her kommer den:

"Forresten skal jeg si dere at i Kongo er det ikke et eneste menneske som snakker sant. De bare lyver hele dagen. Begynner klokka sju om morgenen og holder på helt til kvelds. Så hvis jeg skrøner litt av og til, så kommer det av at jeg har vært litt for lenge i Kongo." , Sakt av vår alles kjære Pippi Langstrømpe - (Forfattet av Astrid Lindgren i 1945)

-Ok så hadde de falske id kort og våpen og sånn, og endel ting i forklaringen deres kan virke litt merkelig. Det er også ekstremt usikkert hva de egentlig holdt på med der nede, fordi alt de sier virker i beste fall å være bare halvsant. Men kan det kanskje komme av at de bare har vært der litt for lenge?

Pippi var forsåvidt også ganske så liberal når det kommer til våpenbruk og tilatelser. Kanskje hun er den mystiske oppdragsgiveren deres?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters