1. juni 2012

Enda flere folk som ligner en god del på hverandre :)

Da jeg så dette Bieber-hysteriet i Oslo, så jeg plutselig at han ligner veldig på noen, nemlig.....


Hillary Swank i filmen Boys don't cry. Likheten er slående, faktisk mer nå som gutten har blitt eldre.

Litt kjapp googling så slipper jeg sette sammen bilder selv... dette har andre oppdaget før meg. :)



Og Loreen la jeg merke til under Eurovision at faktisk ligner en del på Maria Mena.

Ser du det du også? Bildet stjålet fra jhani.se

Oooog enda mer Eurovision....

Toji ligner pååååå.....

 
Aylar Lie! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters