13. apr. 2012

Ferietur.... Spenning på høyt nivå.

Vi suser snart avgårde til det store utland. I en hel uke. Med en 15 måneder gammel kar som nettopp har fått nok en jeksel, og holder på å jobbe med en til. Som ikke sover sammenhengende om natten. Som inni mellom får spisenekt og raserianfall. Som har lært seg å hyle og brøle denne uka. Som aldeles ikke vil sove på dagen, hvis det skjer noe som helst spennende, for slike ting synes han nemlig at han godt kan bestemme selv.

Dette blir interessant, for å si det mildt. Ikke minst blir mellomlandinga med fem timer på en flyplass noe av et eventyr. Det vet jeg bare allerede. Uten vogn. Og med all den spenninga som gjør at det garantert uansett ikke blir noen soving. Men ryktene sier det finnes lekerom der. Vi flytter inn i fem timer og håper på det beste.

Det blir nok bra. Nå skal jo Kenguruen endelig få se farmor for aller første gang, og hun han. Og et par gamle oldeforeldre. Og en gammeltante med familie. Jepp. Mye som skal rekkes på en uke. Shopping også, for dit vi skal er det faktisk skikkelig vår, på nippen til sommer. Varmt og grønt. Og vi har faktisk ingen sommersko, eller i det hele tatt vårklær til Kenguruen. Vi har jo ikke trengt det enda, vi som fremdeles har hvit og kald vinter her hos oss, sånn som man bare kan ha det i nordnorge på denne tiden.

Men bra blir det vel. Mye styr, mye spenning, og sikkert mye hygge og mange gode minner å ta med seg videre. Og kanskje noe søvn inni mellom, om vi er riktig så heldig. Jepp. Jeg gleder meg. Til reisen. Og kanskje nesten mest til å komme hjem igjen å kunne puste ut. ;)

Se bare så godt vi må kle oss her fremdeles. Selv innendørs. ;)

5 kommentarer:

  1. Liker han biblio han også? Kai elsker bøker og biblio er drømmestedet :D
    det går helt sikkert bra med reisen, tenk på meg som har reist alene fra spania mange ganger med villmannen min :)

    SvarSlett
  2. Ja biblioteket er stor stas her også. Vi prøver å gå hver uke. :) Du sier noe der. Det skal vel gå greit med denne reisen, tenker jeg. :)

    SvarSlett
  3. God tur og husk "løsører" ut og inn av fly.
    Hilsen mormor på klagemuren

    SvarSlett
  4. Hvordan har du hatt det på turen?
    Venter på oppdatering..

    SvarSlett
  5. Det hørtes spennende ut. :)
    Selv har jeg en smule flyskrekk, men lar meg ikke stoppe av det. Håper du hadde en fin tur. :D

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters