30. nov. 2011

Ta den ring og la den vandre... vinneren av ringen eeeer:



Gratulerer så mye til deg. Velfortjent hell, siden hun hadde hele fem lodd og gjorde en innsats. En flott blogganbefaling, og en virkelig god gledes-gjerning, var det. Ikke at det kunne ha noe å si på utfallet, siden det var ren trekkning på gammelmåten, uten noe fanterier, men dette var en av de bedre deltagelsene likevel. Jeg er glad hun vant. :)

Jeg lånte Kenguruens hatt til trekkningen. Det er det minste han kunne bidra med, etter at jeg måtte legge han hele fire ganger i kveld før jeg kunne komme i gang med å trekke vinneren. Det blåser og hagler ute nå, så jeg regner med han våkner igjen straks. Derfor avslutter jeg her for i kveld.

Det har vært utrolig gøy å holde giveaway, og det kan sannelig hende at jeg blir nødt til å gjenta det en gang.

Takk til alle som var med, og gratulerer så mye igjen til Beate, som jeg sender en mail til nå. :)


Tusen takk for sponsorering av premien
 Ellamote.no, En unik og spennende nettbutikk

6 kommentarer:

  1. Tuusen tusen takk!!!

    Adventsklem fra Beate! :o)

    SvarSlett
  2. Så fint at du ble glad. Den sendes i morgen. Adventsklem tilbake. :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren Og du må passe ryggen din :-)

    SvarSlett
  4. Jeg må bare spørre.. kommer folk virkelig med personangrep på en blogg?!

    Uansett, jeg bringer koselige nyheter! Elgen vår kom i dag! Tusen takk for tipset, kunne ikke fått ham uten deg :oDD

    SvarSlett
  5. Fikk sånn i absolutt siste liten nominert deg til Ege Dennes prisutdeling.

    SvarSlett
  6. Klissi: Så flotte nyheter. Det er jeg veldig fornøyd med å høre. Blir så glad av å kunne hjelpe andre. Håper din blir like glad i elgen som min ble. :)

    Kamelryttersken: Snille, gode Ragnhild, du vakre menneske. Nå har du virkelig gledet meg mer enn du aner. Her har jeg ikke vært på bloggen på lenge, siden jeg har sånn en elendig ryggperiode, og så kommer du med en så fantastisk oppmuntring. Det varmer! Stor takkeklem til deg! :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters