29. okt. 2011

Gjerrigknark?

Vi er vel alle litt gjerrigknark, sånn innerst inne. Eller hva? Jeg er i alle fall veldig glad i å spare der det kan spares, uten at det går på bekostning av noe. Jeg melder meg på en del konkurranser, benytter meg av mulige tilbud, og leter meg som oftest frem til den billigste av to like varianter i butikken. Og trenger jeg nevne hva jeg mener om gratis vareprøver?

Som en god gjerrigknark, besøker jeg ofte gjerrigknark.com for å se om de har tips om noe spennende.

Siste kupp var denne gymbaggen, som inneholdt Vennebyen tegnebok med klistremerker, vareprøve på shampo, antibac servietter, en refleks og noen reklamer. Helt topp, selv om aktivitetsboka nok blir lagret på en stund før Kenguruen er gammel nok til å bruke den. Han er jo bare ni måneder gammel og ikke så veldig stødig som tegner. De andre tingene får vi god bruk for med en gang.

Uansett... Siden anbefales, om du om meg har en indre gjerrigknark som trenger næring. :)

4 kommentarer:

  1. Alle har vel en lite (bitteliten hos noen) gjerrigknark gjemt et eller annet sted?

    God helg :-)

    SvarSlett
  2. Det tror jeg også, enten de vil innrømme det eller ikke. God helg! :)

    SvarSlett
  3. det er gøy å spare :) mitt nye motto :D

    SvarSlett
  4. Bra motto! Greit å spare inn på unødvendigheter, eller der tilsvarende produkt er like bra. Så har man mer igjen til andre ting. Tror egentlig det er sunt å være gjerrigknark. Alt med moderasjoner selvsakt. hihi :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters