10. mai 2010

Enda en legende har gått bort

Rett som det er mister vi en kjendis, enten det er en skuespiller eller en sanger. En skjelden gang i blandt er det en virkelig legende vi må klare oss uten. I dag da jeg leste litt på VG nett fikk jeg se at denne gangen er det Lena Horne vi har mistet, og hun var virkelig en av de store. En stemme jeg har hørt mye på og beundret i årevis, og som kom med en spennende historie som fikk meg til å beundre henne enda mer. Lena Horne var både skuespiller og sanger, men hun var så mye mer enn det. Hun var en av de sterkeste kvenner verden har sett, og hun har virkelig satt spor etter seg, både med musikken sin, og ved å kjempe for både fargede og kvinners rettigheter. Og for en stemme hun hadde, den glemmer man ikke så lett. Ja hun var virkelig en levende legende, og hun vil være en legende for all fremtid. RIP Lena Horne. Takk for dine politiske bragder, og for den fantastiake musikken. Å bli hele 92 år er en imponerende bragd for en superstjerne, det skal du ha. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters