25. apr. 2010

Søndager er også gode dager, for hver dag er jo hva du gjør den til. Og musikk må man ha! :)

Jeg tror alle har et spesielt forhold til søndager. For noen er det en dag der de er dehydrert og redusert etter lørdagens festeligheter, for noen en dag der de går tur i skog og mark og trimmer av seg lørdagsgodtet, og for andre er det en hellig hviledag der de går i kirken. For meg er det en avslappet og god dag, en dag til personlig velvære med ansiktsmasker og slikt, en dag for litt lett husarbeid, eller en dag til å legge på rent og friskt sengetøy. En dag som skal brukes til å sikre en deilig start på neste uke.


En gang i tiden syntes jeg også at søndager var trøtte og kjedelige dager, og i skolealderen hadde jeg alltid en slik ekkel søndagsfølelse. Ja jeg hatet rett og slett det faktum at helgen var over, og at det straks ble mandag slik at jeg måtte tilbake på skolen igjen, og brukte alle mine søndager på å grue meg til mandagen kom. Men det var den gang, og nå har jeg lært meg å like søndager. Det er en deilig og avslappet dag som kan brukes akkurat slik man vil. Jeg skulle ønske at alle klarte å nyte søndager slik som jeg gjør nå! God søndag!

Har fremdeles egentlig en bloggefri helg, men som jeg alltid sier: Musikk må man ha! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters