4. mars 2010

En uvanlig dag

I dag har jeg vært alene fra jeg våknet og til nå. Merkelig og uvant, for vanligvis har jeg min kjære hjemme til alle måltider. Men akkurat i dag har jeg måttet klare meg uten han fordi han har hatt en ekstra lang arbeidsdag. Stakars kjæresten min dro hjemmefra før 8 og kommer nok hjem igjen etter 8 om kvelden. Men da skal vi kose oss og vi skal lage pizza, se film og han skal få slappe av etter denne ekstramt lange arbeidsdagen.

Selv om jeg har savnet min kjære veldig, så har jeg jo klart meg helt fint. Snakket en time i telefonen med mamma, om bursdagsfeiringa og diverse. Hyggelig! Sett på Oprah... Fått i meg mat, og drukket litt kaffe. Tatt et langt skumbad. Og så har jeg tatt ansiktsmaske og bare slappet av. Klæsjet på kremer og litt makeup. Egentlig har jeg bare koset meg. En skikkelig sløvedag, faktisk. Det synes jeg at alle fortjener av og til, spesielt hvis man har smerter og synes litt ekstra synn i seg selv.

Har også begynt sånn smått på å lære meg litt om fotoredigering. Det er jo ganske så spennende når man bare først får til. Jeg har ikke laget noe som er verd å publisere så langt, men det kommer vel en av dagene. Ellers... intet nytt. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer og hilsener gjør meg glad! Personangrep rettet mot meg selv eller andre vil bli slettet. Benytt gjerne alternativ: "Navn/nettadresse" når du kommenterer, om du ikke linker til egen blogg, så er det lettere for meg å svare deg. :)

Related Posts with Thumbnails
free counters